Ben jij er klaar voor om je te onderscheiden?  Weet je waar je goed in bent, maar vind je het lastig om dit door te vertalen naar een duidelijke propositie? Een propositie met een verdienmodel, die voor jou gaat werken? Zodat je meer producten & diensten verkoopt? 

Wil jij zelfverzekerd zijn over de prijs die je aanbiedt aan de klant en jouw ondernemerswaarde terug zien in jouw omzet?

Heb jij op een van de bovenstaande vragen met JA! beantwoord? Dan gaat de Masterclass jou verder helpen én jou geld opleveren. Het is tijd om het op een andere manier aan te pakken.

 

Extra: na de masterclass ontvang je een e-book op waardecreatie en verdienmodellen.

Direct een plek reserveren?   Klik dan op deze link.

 

Je bent al aan het ondernemen of misschien heb je (concrete) plannen om in de toekomst als ondernemer te starten. Je weet waar je goed in bent en wat de klant kan aanbieden. Je hebt een visie. Wellicht ook een strategie. Een strategie is niet voldoende voor een succesvolle ondernemer. De doorvertaling van de strategie naar een onderscheidende waardepropositie draagt bij aan het succes dat je kan realiseren als ondernemer.

Een onderscheidende waardepropositie zorgt ervoor dat je van waarde bent van de klant. Wanneer je duidelijk voor ogen hebt welke waarde je creeert, kan je deze waarde omzetten in een prijs.

Mag ik je vragen wat je vraagt voor jouw diensten? Ga je uit van je “ondernemers”-waarde? Of kies je voor een uurtje factuurtje?  Misschien werk je alleen vanuit trajecten of vaste pakketten. Hoe kom je tot jouw waarde? en hoe vertaal je dit door naar een prijs?

Er zijn veel verschillende verdienmodellen. Het internet heeft ervoor gezorgd dat de traditionele verdienmodellen uit de mode zijn geraakt.  Hoe zit het met jouw verdienmodel? Past jouw huidige verdienmodel bij jouw visie en dienstverlening? Zorgt jouw verdienmodel dat je de financieel doelstellingen behaald?  Wellicht zijn er andere verdienmodellen die beter passen bij jouw visie, doel en dienstverlening? En die ervoor zorgen dat je de financiëlele doelstellingen nog sneller kan behalen?

 

Over de Masterclass

In de Masterclass “Van waardecreatie naar succesvol verdienmodel” duiken we in de wereld van verdienmodellen. Wat zijn verdienmodellen? Hoe kies je een verdienmodel dat het beste past bij jou als bedrijf en als ondernemer past? Zo zijn er verschillende actieve, maar ook passieve verdienmodellen. Een combinatie van verdienmodellen, kan voor jouw onderneming het optimale vermodel zijn.

Voordat we het gaan hebben over geld verdienen, gaan we het eerst hebben over  welke waarde je creëert voor jouw klant. Waarom neemt een klant juist bij jou een product of dienst bij jou af? De waarde die jij aanbiedt aan de klant zorgt ervoor dat de klant voor jouw bedrijf, product of dienst kiest. Iedere ondernemer wil van waarde zijn voor de klant. Indien je geen waarde kan aanbieden aan de klant, zal hij niks bij je kopen. Door helder te krijgen wat jouw waarde is en wanneer jij kan inspelen op de klantreis, kan jij ervoor zorgen dat je de juiste klanten aantrekt. Maar ook behoud. In de Masterclass gaan we in op hoe jij een onderscheidende waardepropositie kan creëren voor de klant.

 

Na de masterclass:

• Weet je hoe je je kan onderscheiden en kan opvallen bij jouw (potentiële klant)

• Weet je welke verdienmodellen er zijn en welke het beste bij jouw onderneming passen

• Welke stappen je kan nemen om het rendement van jouw bedrijf een boost te geven

• Heb je genoeg inspiratie om aan de slag te gaan met jouw unieke waardepropositie

• Gaat jouw bedrijf voor jou werken!

Extra: na de masterclass ontvang je een e-book op waardecreatie en verdienmodellen.  

 

Ben jij er klaar voor om met een onderscheidende waardepropositie jouw omzet een boost te geven? Kom dan naar de Masterclass en ik ga je helpen om jouw doelen te realiseren.

 

Reserveer je plekje!

Let op! Er zijn maar 10 plekken beschikbaar. Haal vandaag nog je ticket, dan ben je verzekerd van een plekje.

Zie ik je op 30 juni?

Met BE(E)-zonder groet,

Madhu Mathoera MBA